pallo etsii uusia pelaajia

Laji on koripallo, joukkueen kotipaikka on Oulu ja pelattava sarja "kaikki maholliset sarjat ja tasot". Joukkueeseen kuuluu 38 jäsentä ja kalenterissa on 17 tulevaa treeniä tai peliä.

Hei!

Tule nauttimaan koripallosta hyvässä seurassa, Uleåborg IFK etsii uusia pelaajia!

Olemme taitotasoltamme vaihteleva höntsäporukka, jolla on hyvä runko kasassa, johon vielä kuitenkin mahtuu muutama vakivuorolainen lisää!

Tällä hetkellä pelaamme kaksi kertaa viikossa Talvikankaan koululla, tiistaisin ja sunnuntaisin.

Jos kiinnostuit, laita sähköpostia osoitteeseen markokeskitalo (a) gmail.com, tai numeroon 040 717 6878.

Tervetuloa!

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty noin 4 tuntia sitten. Lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.